Reklamace

Vyskytne-li se na Vámi zakoupeném zboží vada, která spadá do záruky, spojte se s námi prosím prostřednictvím kontaktů, uvedených v sekci kontakt. V oznámení o závadách uvádějte zejména jméno kupujícího, adresu, telefonické spojení, podrobný popis závady, jak se projevuje a popis toho, jak k závadě došlo. V závislosti na druhu zboží Vás budeme informovat o dalším postupu, případně Vám poskytneme kontakt na nejbližší autorizovaného technika výrobce. Prodávající je povinen vyjádřit se k reklamaci do 10 dnů ode dne jejího obdržení.

Za jaké vady zboží odpovídáme?

Jako prodávající odpovídáme za to, že vám bylo dodáno to zboží, které jste si objednali, a že
zboží při převzetí nemá vady. To znamená, že zboží při převzetí zejména:

    - má vlastnosti, které mezi námi byly ujednány, které popisujeme, nebo které jste mohli
      očekávat s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy;

    - je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti;

    - vyhovuje požadavkům právních předpisů;

    - se hodí k účelu, který uvádíme, nebo ke kterému se zakoupené zboží obvykle používá

    - odpovídá jakosti, která byla mezi námi sjednána, popřípadě jakosti, kterou pro daný
      typ zboží stanoví platné a účinné právní předpisy

Odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu 14 dnů od zakoupení. 

    - Zboží musí splňovat veškeré náležitosti, jako před expedování z našeho E-Shopu. Neotevřené, nepoužité či nijak poškozené zboží. Pokud se zboží poškodí při přepravě, dejte nám obratem vědět.

Kdy dostanete peníze zpět? - Jakmile nám zboží dorazí na prodejnu, zkontrolujeme jej a obratem pošleme peníze.

Co nelze reklamovat? - Míchané barvy. Odstínů je tolik a jsou natolik individuální, že jsou pro nás neprodejné.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení